Enkele Totara SaaS omgevingen ervaren een foutmelding na de upgrade

Klein incident Totara Altijd-up-to-date (SAAS)
10-06-2025 09:00 CEST · 3 uren, 26 minuten, 41 seconden

Update

Opgelost

Na grondig onderzoek is ook de tweede foutmelding succesvol verholpen. De oorzaak bleek een specifieke instelling te zijn die de foutmelding triggerde.

Alle problemen zijn inmiddels opgelost, waardoor de upgrade naar Totara 19 voor deze klanten alsnog succesvol is afgerond.

10-06-2025 · 11:15 CEST
Wordt onderzocht

Vanochtend werden getroffen omgevingen geconfronteerd met twee verschillende foutmeldingen. De eerste melding, die betrekking had op het instellen van filters in de catalogus, is inmiddels opgelost. De tweede foutmelding wordt nog actief onderzocht.

Zodra er meer duidelijkheid is, zullen we een nieuwe update plaatsen.

10-06-2025 · 10:53 CEST
Incident

We hebben vanochtend een upgrade uitgevoerd op de helft van onze Totara SaaS-omgevingen, zoals eerder gecommuniceerd. Helaas zien we dat bij enkele omgevingen een foutmelding optreedt. Ons team is momenteel druk bezig met een grondig onderzoek om de oorzaak vast te stellen en een oplossing te bieden.

We houden jullie op de hoogte en werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Courseware

10-06-2025 · 09:08 CEST

← Terug