Netwerk problemen

Klein incident PeopleFluent Hosted LMS
19-08-2024 11:16 CEST · 5 uren, 22 minuten, 48 seconden

Update

Opgelost

De netwerken van de leeromgevingen zijn inmiddels (vanaf 11.30 uur) al weer de gehele middag stabiel. De oorzaak is uiteindelijk gevonden in de netwerkapparatuur die verantwoordelijk is voor de connectie van het netwerk van onze hosting partner met het internet.

Aangezien het volledige onderzoek zich nu in samenspraak met de leverancier van de apparatuur zal voortzetten, zullen we dit incident nu sluiten. Mocht er als gevolg van dit onderzoek, onderhoud noodzakelijk zijn, dan zullen we dit hier vermelden.

19-08-2024 · 16:24 CEST
Onderzoeken

De netwerkproblemen zijn gevonden en succesvol aangepakt. We houden de situatie de komende uren nog nadrukkelijk in de gaten.

19-08-2024 · 11:42 CEST
Incident

Op dit moment ondervindt onze hosting partner problemen in hun netwerk. Het netwerk is beschikbaar, maar niet met de beoogde stabiliteit. De hosting partner is het aan het onderzoeken, maar heeft de oorzaak helaas nog niet kunnen identificeren.

Mogelijk ervaart u traagheid of afwisselend het (enkele seconden) wegvallen van de verbinding met de leeromgeving.

19-08-2024 · 11:16 CEST

← Terug